ODIn
ODIn je systém, který Vám pomůže zjednodušit procesy v prostředí malé společnosti. Není náhradou HR ani mzdového systému, zato Vám pomůže vyřešit:
Evidenci docházky a přítomnosti na pracovišti, plánování a schvalování dovolených.
Evidenci a schvalování služebních cest.
Evidenci zakázek a odpracovaných hodin včetně přehledných reportů pro vedení společnosti.
Základní správu uživatelů v rámci intranetu společnosti (rozhraní k LDAP).
ODIn klade důraz na bezpečnost ukládaných dat a maximální jednoduchost ovládání pro běžného uživatele i manažera, samozřejmě v mantinelech platné legislativy ČR. Uživatelům je k dispozici jednoduchý webový portál, prostřednictvím kterého snadno vyřídí veškerou agendu z počítače nebo mobilního telefonu.
Systém neustále vyvíjíme a v případě zájmu jsme schopni ho uzpůsobit potřebám Vaší společnosti (napojit na Váš HR systém, doplnit firemní proces, upravit schvalovací workflow…). V roce 2021 jsme například operativně doplňovali evidenci očkování a testů na COVID-19 nebo evidenci home-office.
Pokud nemáte ve firmě vhodný server nebo se provozem systému nechcete zabývat, nevadí; ODIn pro Vás můžeme provozovat formou služby na našich serverech.
V případě zájmu se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám systém představíme v živé prezentaci.